vineri, mai 3, 2024
AcasăActualitateSTS vine cu precizări referitoare la cazul tinerei care a sunat la...

STS vine cu precizări referitoare la cazul tinerei care a sunat la 112 și a cerut ajutor

Serviciul de Telecomunicații Speciale vine cu precizări referitoare la cazul apelurilor la 112 făcute de o tânără din Vrancea, șicanată în trafic. Reprezentanții STS precizează că fata care a sunat la 112 a discutat cu dispecerul poliției și nu cu operatorul serviciului de urgență, mai ales pentru că acesta nu deține informații privind echipajele disponibile pentru intervenție, ci redirecționează datele către dispeceratele specializate. „La Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea s-au înregistrat două apeluri în data de 13.08.2019, la ora 01:00:33, respectiv 01:25:35. Conform Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgențelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă, operatorul 112 al STS a transferat apelul către dispecerul agenției specializate, în acest caz, dispecerul IPJ Vrancea, la ora 01:01:27, respectiv 01:25:45. (…) Precizăm că operatorul 112 al STS din cadrul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea nu a purtat discuţii cu apelantul referitoare la disponibilitatea/indisponibilitatea şi alocarea resurselor necesare intervenţiei la caz, nu a făcut precizări privind timpul de intervenţie, iar informaţiile referitoare la coordonarea şi desfăşurarea intervenţiei sunt atribuţiile dispeceratelor agenţiilor specializate de intervenţie, în cazul de faţă, ale dispeceratului Poliției”, se menționează într-un comunicat de presă al Serviciului de Telecomunicații Speciale.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

Cele mai citite

STS vine cu precizări referitoare la cazul tinerei care a sunat la 112 și a cerut ajutor

Serviciul de Telecomunicații Speciale vine cu precizări referitoare la cazul apelurilor la 112 făcute de o tânără din Vrancea, șicanată în trafic. Reprezentanții STS precizează că fata care a sunat la 112 a discutat cu dispecerul poliției și nu cu operatorul serviciului de urgență, mai ales pentru că acesta nu deține informații privind echipajele disponibile pentru intervenție, ci redirecționează datele către dispeceratele specializate. „La Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea s-au înregistrat două apeluri în data de 13.08.2019, la ora 01:00:33, respectiv 01:25:35. Conform Metodologiei privind cooperarea agențiilor specializate de intervenție în cazul urgențelor primite prin Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă, operatorul 112 al STS a transferat apelul către dispecerul agenției specializate, în acest caz, dispecerul IPJ Vrancea, la ora 01:01:27, respectiv 01:25:45. (…) Precizăm că operatorul 112 al STS din cadrul Centrului Unic pentru Apeluri de Urgenţă Vrancea nu a purtat discuţii cu apelantul referitoare la disponibilitatea/indisponibilitatea şi alocarea resurselor necesare intervenţiei la caz, nu a făcut precizări privind timpul de intervenţie, iar informaţiile referitoare la coordonarea şi desfăşurarea intervenţiei sunt atribuţiile dispeceratelor agenţiilor specializate de intervenţie, în cazul de faţă, ale dispeceratului Poliției”, se menționează într-un comunicat de presă al Serviciului de Telecomunicații Speciale.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu