Problemele cetățenilor, semnalate la „Telefonul Cetățeanului”

0

Începând cu data de 12 Februarie 2018, cetățenii municipiului Focșani care vor dori să solicite informații, să propună soluții sau să sesizeze probleme ce țin de activitățile desfășurate de Direcția de Dezvoltare Servicii Publice, au la dispoziție Telefonul Cetățeanului – serviciu cu taxare normală, respectiv numărul de telefon 0237.922.

Serviciul este disponibil non- stop și orice sesizare venită din partea cetățenilor va fi rezolvată în cel mai scurt termen posibil.

Prin punerea la dispoziție a acestui serviciu se dorește susținerea comunicării directe între cetățeni și autoritatea locală și creșterea gradului de eficientizare a serviciilor efectuate de către Direcția de Dezvoltare Servicii Publice.

Cetățenii pot apela la acest serviciu pentru situații cu referire la următoarele activități:

-administrarea spațiilor verzi, a parcurilor si gradinilor publice

-producerea de material dendrofloricol

– administrarea cimitirelor

-gestionarea și întreținerea mobilierului stradal

– gestionarea câinilor comunitari și adopția acestora

– organizarea și desfășurarea activităților de dezinsecție, dezinfecție și deratizare.

Biroul de presă al DDSP