vineri, aprilie 26, 2024
AcasăEconomicFeliciu Paraschiv, Paco: ”Anul 2019 va fi mai rău decât 2018, dar...

Feliciu Paraschiv, Paco: ”Anul 2019 va fi mai rău decât 2018, dar mai bun decât 2020”. Ce planuri are antreprenorul vrâncean

Directorul general al companiei vrâncene de retail Paco Supermarkets arată un optimism moderat în privința dezvoltării afacerii pe termen scurt. Într-un interviu acordat publicației de specialitate magazinulprogresiv.ro, Feliciu Paraschiv susține că, în ciuda investițiilor și extinderilor din ultimul an, ritmul de creștere s-a diminuat considerabil, comparativ cu anii precedenți. Paco Supermarkets a deschis, în 2018, două magazine în Focșani, iar acest lucru a contrinuit la consolidarea firmei pe piața locală, în competiție acerbă cu marile lanțuri de retail. „Strategia noastră este de a reinvesti tot profitul, iar rețeta noastră de creștere constă în îmbunătățirea imaginii magazinelor. Prima unitate black a atins performanța maximă într-o lună de zile. În medie avem 1.500-1.700 de clienți zilnic, iar valoarea medie a bonului de cumpărături este cu 15-20% mai mare decât în celelalte locații. Performanța se datorează atât conceptului în sine, cât și faptului că există un corner unde un chef pregătește, în fața clienților, diferite preparate calde, iar consumatorii au reacționat foarte bine la aceste produse”, a explicat Feliciu Parachiv.

Potrivit administratorului, Paco Supermarkets se va extinde cu un ritm de două magazine pe an, iar zona rurală va constitui o țintă importantă. „2019 va fi mai rău decât 2018, dar mai bun decât 2020. Vrem să încercăm să trecem la un ritm de extindere de două magazine pe an. Nu cred că vom ieși din județul Vrancea. Ștefan cel Mare s-a bătut pe terenul lui și eu cred că bătăliile trebuie duse pe un teren cunoscut. (…) Sunt zvonuri în piață că Mega Image a preluat Zanfir. Această tranzacție ar reprezenta, într-adevăr, o amenințare pentru noi, dar avem avantajul că un retailer internațional nu cunoaște piața la fel de bine ca noi și, în plus, probabil se vor poziționa, ca preț, mai sus decât noi. Ne așteptam să vină un retailer mare, însă sentimentele sunt ciudate pentru că rămânem printre ultimii dinozauri din piața de retail locală. Toate celelalte rețele din top au în spate producție sau distribuție. Noi facem retail și atât”, concluzionează Feliciu Paraschiv pentru magazinulprogresiv.ro.


ARTICOLE SIMILARE
spot_img
- Advertisment -

Cele mai citite

Feliciu Paraschiv, Paco: ”Anul 2019 va fi mai rău decât 2018, dar mai bun decât 2020”. Ce planuri are antreprenorul vrâncean

Directorul general al companiei vrâncene de retail Paco Supermarkets arată un optimism moderat în privința dezvoltării afacerii pe termen scurt. Într-un interviu acordat publicației de specialitate magazinulprogresiv.ro, Feliciu Paraschiv susține că, în ciuda investițiilor și extinderilor din ultimul an, ritmul de creștere s-a diminuat considerabil, comparativ cu anii precedenți. Paco Supermarkets a deschis, în 2018, două magazine în Focșani, iar acest lucru a contrinuit la consolidarea firmei pe piața locală, în competiție acerbă cu marile lanțuri de retail. „Strategia noastră este de a reinvesti tot profitul, iar rețeta noastră de creștere constă în îmbunătățirea imaginii magazinelor. Prima unitate black a atins performanța maximă într-o lună de zile. În medie avem 1.500-1.700 de clienți zilnic, iar valoarea medie a bonului de cumpărături este cu 15-20% mai mare decât în celelalte locații. Performanța se datorează atât conceptului în sine, cât și faptului că există un corner unde un chef pregătește, în fața clienților, diferite preparate calde, iar consumatorii au reacționat foarte bine la aceste produse”, a explicat Feliciu Parachiv.

Potrivit administratorului, Paco Supermarkets se va extinde cu un ritm de două magazine pe an, iar zona rurală va constitui o țintă importantă. „2019 va fi mai rău decât 2018, dar mai bun decât 2020. Vrem să încercăm să trecem la un ritm de extindere de două magazine pe an. Nu cred că vom ieși din județul Vrancea. Ștefan cel Mare s-a bătut pe terenul lui și eu cred că bătăliile trebuie duse pe un teren cunoscut. (…) Sunt zvonuri în piață că Mega Image a preluat Zanfir. Această tranzacție ar reprezenta, într-adevăr, o amenințare pentru noi, dar avem avantajul că un retailer internațional nu cunoaște piața la fel de bine ca noi și, în plus, probabil se vor poziționa, ca preț, mai sus decât noi. Ne așteptam să vină un retailer mare, însă sentimentele sunt ciudate pentru că rămânem printre ultimii dinozauri din piața de retail locală. Toate celelalte rețele din top au în spate producție sau distribuție. Noi facem retail și atât”, concluzionează Feliciu Paraschiv pentru magazinulprogresiv.ro.

ARTICOLE SIMILARE
- Advertisment -

Cele mai citite

Abonare Vrancea24.ro OK Mai Tarziu